piatok 28. novembra 2014

adventný veniec

Ten čas ale letí. Len prednedávnom som bola vonku v tenkom svetríku a vôbec mi nebola zima. No keď som dnes vystrčila hlavu z okna, tak som skoro zamrzla. Ale čo sa čudujem? Je predsa koniec novembra a "winter is coming" :D a s ňou podľa mnohých aj najkrajšie obdobie roka - Vianoce. Milujem Vianoce so všetkými krásnymi vecami čo k tomu patria. Či už rodinná pohoda, priatelia, úžasné vanilkové rožky, svokrine medovníčky, sneh či vianočné čačky-mačky. K nim určite patrí aj adventný veniec. Najprv som si myslela, že použijem ten z minulého roka, lebo tento rok naozaj nič nestíham :) Nakoniec mi to však nedalo a vyrobia som si nový. 


Základ venca som si kúpila v kvetinárstve, vanilkové sviečky a škoricu v obchode, šišky som našla v lese, oriešky sú zo svokrinej záhrady, snehové vločky - odkiaľ mám vlastne tie vločky?!? :D, a prekrásne bodkované a káro srdiečka od Peti.


Ak Vás zaujíma, ako vyrobiť škrupinkové ozdoby, tak šup SEM. Na konci článku sú venčeky, ktoré som vyrábala minulý rok.


Tak čo? Páčia sa Vám takéto tradičné vianočné ozdoby bez sklenených gúľ,
 organzy a habadej trblietok?

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Styri!!! roky starý veniec :D takže vážne netuším či je, alebo nieje okopirovaný ;)

      Odstrániť