streda 5. novembra 2014

stromček s handmade pokladmi

Presne tak, s mojimi pokladmi. Síce nie sú zo zlata, ale pre mňa majú neoceniteľnú hodnotu. Niektoré som si kúpila, niektoré vyrobila, no väčšinu dostala ako darček. Poniektoré poklady mi vyrobili moje skvelé kamarátky, iné kúpili od šikovných handmade predajcov. Všetky ich hrdo nosím, no v poslednej dobe ich je veľmi veľa a musela som niečo vymyslieť. 

V jedno pekné popoludnie som sa vybrala na konáriky a pustila sa do výroby mini stromčeku.


Potrebovala som:
  • konáriky
  • drôtik a jutový špagát
  • namiešanú sádru
  • plastovú nádobku a starú lyžičku
  • okrasný kvetináč - v mojom prípade tyrkysový plechový kvetináč
  • ozdobné kamienky


Drôtik som zamaskovala jutovým špagátom, no môžete použiť farebnú stužku.


A už sa nemusia Vaše poklady povaľovať len tak po poličkách :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára