streda 17. decembra 2014

náušnice pre lesnú vílu...

Od začiatku jesene som hľadala po celom okolí duby. Lepšie povedané chcela som klobúčiky zo žaluďov, že si z nich niečo vyrobím. A tak som jedno pekné októbrové popoludnie prehrabávala kopec lístia na námestí jedného mesta :D...na internete je naozaj mnoho návodov, ako ich využiť. Ja som z nich vyrobila náušnice pre kamarátku. Celkom originálny darček, čo poviete? :)


 Na výrobu som potrebovala:

  • merino vlnu (kúpila som v kreatívnom obchode)
  • klobúčiky zo žaluďov
  • 2 afroháčiky a  2 ihly s očkom
  • kliešte, lepiacu pištoľ, sekundové lepidlo a niečo na urobenie dierky (ja som použila vypaľovačku na drevo)

Guličky z merino vlny som vyrobila podľa tohto návodu. Potom som urobila dierky do klobúčikov a prilepila bižutérnu ihlu s očkom. Skrátila som ju na požadovanú veľkosť a nakoniec prilepila suché guličky so sekundovým lepidlo, lebo iba to držalo :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára