nedeľa 29. marca 2015

veľkonočné vajíčka #2

Tak a máme tu druhý návod na výrobu zaujímavých veľkonočných vajíčok. Urobila by som ich viac, no už vážne neviem kde ich dať, prípadne komu ich podarovať :D Tie dnešné sú klasické vyfúknuté vajíčka, ktoré sú namaľované bielou farbou a oservítkované s (podľa mňa veľmi peknou) servítkou :) Určite by boli lepšie rovno biele vajíčka, alebo tie umelohmotné z obchodu, no naše slepice nesú takéto :D
Pozor na prsty...ja som dolepená ešte doteraz :) a mimochodom, ďakujem za skvelý nápad na "odloženie" vajíčok. /v 18 minúte TU/

Užite si krásne veľkonočné sviatky a prajem peknú nedeľu!

17 komentárov:

  1. Ozdobovať vajíčka servítkovou technikou ma ešte nenapadlo, ale vyzerá to úžasne - vďaka za tip :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krása :O ♥ Ja keď som chodila na základnú, tam nás učili len omotávanie nitkou a ani to mi nešlo;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, ja si zo základky pamätám akurát tak lepenie štvorčekov z takej lepiacej fólie na vajíčka, potom sme ich obalili do krepového papiera, namočili do vody a nakoniec dali dolu krepák aj s nálepkami a bolo :D

      Odstrániť
  3. ja som vajíčka servítkovala minulý rok :) ale veru takú krááásnu servítku som na ne nemala. je úžasná ♥ ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem servítkovú techniku, mi to pripomína základnú, tam sme to furt robili na drevené doštičky :D super nápad! :) a btw. nemáš začo, tá balea rada je fakt super a teším sa, že niekomu moja recenzia pomohla ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný nápad, naposledy jsem takto polepovala vajíčka krepákem ještě někdy na hodinách výtvarné výchovy :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, si veľmi šikovná! :)
    A mimochodom máš skvelý blog, hneď som dala odber. Mám veľmi rada všetky tieto handmade vecičky. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty jo, jsou parádní, nejhezčí jaké jsem letos viděla. Taky máš skvělý blog, říkala jsem si už nějakou dobu, že bych si přála narazit na nějaký zajímavý blog a ejhle :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, ty máš krásny blog! Teším sa, že si ma našla :D a ďakujem!

      Odstrániť