piatok 14. apríla 2017

levanduľové vajíčka

Po zlatom a pierkovom veľkonočnom tvorení mi ostalo ešte 6 kusov polystyrénových vajíčok. Rozmýšľala som, že čo s nimi a nakoniec som sa rozhodla, že ich vyrobím pre švagdinú s jej obľúbenou levanduľou. Áno, je to tá istá švagriná, ktorej som vyrábala levanduľové gule na vianočný stromček :). Keď som zohnala vhodnú servítku, tak to už išlo jedna radosť. Švagrinú som potešila a keďže si ich asi nestihne dať do sviatkov na halúzku, tak mi sľúbila, že si ich nechá vystavené celý rok :D.

Prajem vám krásne sviatky a oddýchnite si!

2 komentáre:

  1. Ja mám len jednu otázku - ako ty toto všetko popri Matúškovi stíhaš?
    Opäť úžasné a krásne veľdielo ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak všeliak :) keď ho baví tato, keď spí, alebo je so starými rodičmi :D a ďakujem :*

      Odstrániť