streda 3. mája 2017

darčeková obálka

Jeden druh darčekovej obálky na peniaze som už vyrábala TU. Tentokrát som však chcela vyskúšať niečo iné a inšpiroval ma k tomu blog vintagecrafting.sk. Je na ňom mnoho zaujímavých článkov a "scrapbookových" postupov. Ak by ste si chceli vyrobiť podobnú obálku, tak celý fotopostup nájdete TU. Deň matiek sa blíži, tak potešte maminu nejakým poukazom alebo milým slovom :).

Majte krásny stred týždňa!

3 komentáre:

  1. Ja len podporujem darovanie peniažkov alebo darčekových poukazov na narodeniny či iný sviatok - predsa len je lepšie dať niekomu, najmä osobe, ktorú človek veľmi nepozná alebo nevie, čo by sa jej mohlo páčiť - finančnú čiastku s tým, nech si vyberie/našetrí na niečo sama, ako kúpiť zbytočnosť, ktorá skončí v zásuvke; no nikdy som nemala veľmi rada, keď boli v klasickej bielej obálke - príde mi to také... neosobné. Táto je krásna, už som očami preletela postup a hodila si ho do záložiek, nech sa k nemu viem rýchlo vrátiť, keď ho budem potrebovať ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy obdivujem tvoje papierové tvoreníčka ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť