nedeľa 2. júla 2017

opäť tá ružová

Mám pocit, že ružová na svadbách akosi fičí. Ja to neviem porovnať, kedže som mala tykrysovo-hnedú výzdobu  (ooo aké prekvapko :D) a za tú ružovú by som ju asi nevymenila. Aj keď má to niečo do seba. Je to jemná farba a na svadbe pôsobí luxusne (teda ako kedy, lebo videla som aj ružové katastrofy... :D). Ale o tom som nechcela. Naposledy som vyrábala túto krabičku pre moju bývalú spolužiačku z výšky. Keď mi poslala svadobné oznámenie, hneď som vedela, aké papiere použijem. Síce aj keď to na fotkách vôbec nie je vidno, tak som použila lesklý biely papier, identický s tým, na ktorom mali vytlačené oznámenia. Som proste detailista a normálne mám amok, keď mi to spolu neladí... Takže aj písmo je identické s písmom na oznámení a keďže som nemala rovnaký odtieň ružovej, tak som si ho vyrobila pomocou suchého pastelu :D.

...a teraz taká menšia vsuvka, spomenula som si, že už aj na základnej škole som musela mať rovnakú farbu ponožiek ako trička, keďže som mala ako prezuvky ortopedické šľapky a tie ponožky bolo vidno :D :D :D...len dúfam, že to nie je dedičné, lebo budem kupovať pre krpca tričká a ponožky naraz.

Majte sa krásne a užívajte si leto :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára