streda 24. mája 2017

Pohľadnica k narodeninám

Prednedávnom som si kúpila túto krásnu gumenú pečiatku s nápisom "Gratulujeme" a konečne som ju mohla využiť. Podmienkou boli aj papierové kvietky a čím ďalej, tým viac ich zbožňujem. Dokonca viac ako lepenkové výrezy (a to už je čo povedať)... Asi si musím zaobstarať ďalšie, lebo sa mi míňajú nenávratnou rýchlosťou :D

Majte sa krásne!


4 komentáre:

  1. pohľadnica je nádherná, veľmi sa Ti vydarila ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako tak premýšľam, veľmi by ma zaujímalo, aká veľká je tvoja "zbierka" všetkých papierov, pečiatok, dekorácií a podobne - kde to všetko dávaš? :D
    Každopádne - pohľadnica je jednoducho nádherná ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám na to samostatnú izbu, kde je neskutočný neporiadok...lebo keď sa tvorí, nieje čas na upratovanie :D :D

      Odstrániť